Digital One przygotowała dla Plusa kilka kampanii digital z siatkarzami w roli głównej

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, kampanie digital z reprezentantami Polski w siatkówce (oraz ich trenerem Stephanem Antigą) w rolach głównych. Wspierają one nową komunikację marki

Kampanie wpisują się w zmodyfikowaną w ostatnich dniach koncepcję komunikacji marki Plus, w której platformę komunikacyjną Ja+ wzbogacono obecnie o wizerunki znanych siatkarzy (wcześniej bohaterami kampanii byli zwykli użytkownicy). W kampaniach występuje trener-selekcjoner męskiej kadry siatkarskiej Stephane Antiga, oraz czterech siatkarzy: Mateusz Mika, Andrzej Wrona, Bartosz Kurek i Karol Kłos.

Digital One przygotowała kampanię bannerową wspierającą nową komunikację, a także dwie strony pełniące funkcje landing pages: dla zestawów mobilnych Samsung - http://www.plus.pl/mobilne-zestawy-samsung oraz dla usługi HBO GO! Stronę http://www.plus.pl/hbogo .

Z serwisu HBO GO jako usługi dodatkowej mogą skorzystać klienci Plusa posiadający abonament na usługę głosową z internetem lub internet LTE. Klienci Plusa, którzy obecnie podpisują nowe umowy lub przedłużają umowy w ofertach Ja+ Abonament lub Ja+ Internet LTE z abonamentem za min. 49,99 zł uzyskują możliwość korzystania z serwisu HBO GO przez dwa miesiące bez opłat. Po tym okresie mogą zrezygnować z usługi lub nadal z niej korzystać za dodatkową opłatą.

Dodatkowo wszyscy, którzy zakupią HBO GO do końca roku, będą mogli korzystać z nielimitowanej transmisji danych do strony internetowej lub aplikacji serwisu.

Polkomtel jest sponsorem polskiej reprezentacji siatkarskiej już od 17 lat. Digital One współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.

Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.

Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”

Akcja, której osią jest konkurs fotograficzny, rusza dziś i potrwa do końca sierpnia.
Nagrodami są wycieczki, których cel można wybierać z puli najatrakcyjniejszych
miast europejskich: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża, Rzymu. Koncepcja akcji ma charakter globalny - po stronie Digital One leżała
adaptacja na potrzeby polskiego rynku, przygotowanie kreacji do akcji, jej wdrożenie
i przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie towarzyszącej jej kampanii.

Digital One zwieńcza pierwszy rok działalności w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej otwarciem nowego biura

Minął rok od otwarcia biura agencji Digital One w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Ostatnie dwanaście miesięcy w firmie upłynęło pod znakiem dynamicznego rozwoju. Agencja zyskała nowych klientów, rozpoczęła pracę na nowych rynkach zagranicznych, a także znacznie powiększyła swój zespół. Właśnie otwiera drugie biuro.

Digital One przygotowała dla Plusa wakacyjne serwisy, m.in. Kino Letnie i Przystanek Samsung

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, 4 wakacyjne serwisy
tematyczne: Wakacje, Przystanek Samsung, Wakacyjne Gadżety oraz Kino Letnie. 
Prezentują one szczegółowo ofertę Plusa związaną z wakacjami oraz nietypowe akcje letnie 
w jakie zaangażowana jest marka.

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.