Digital One zdobywcą Webstar Creative za najlepszą kampanię social media, dla Pepsi

Digital One została laureatem IX edycji Webstarfestivalu – nagrodę Webstar Creative za najlepszą kampanią w serwisach społecznościowych w 2013 r. , otrzymała kampania „Lekka kolekcja”, przygotowana przez agencję dla marki Pepsi Light Lemon.

Marka Pepsi Light Lemon pojawiła się na rynku w kwietniu 2013 r. Do zadań agencji należało zarówno zbudowanie świadomości Pepsi Light Lemon w grupie dotychczasowych fanów Pepsi, jak i zainteresowanie nowym produktem potencjalnych konsumentów.

Komunikacja kampanii została oparta na idei street fashion. Na potrzeby działań marketingowych agencja stworzyła aplikację angażującą różne grupy fanów, wśród których byli zarówno ci aktywni, mniej aktywni jak i obserwatorzy.

Opracowane przez Digital One działania były częścią szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej przez Klienta w innych kanałach mediowych.

Dzięki kompleksowej komunikacji we wszystkich kanałach digital, w których obecna jest marka Pepsi ta trwająca dwa miesiące aktywacja dotarła do prawie miliona osób. Komunikacja opierała się na współpracy z blogerkami modowymi: Karoliną Baszak, Venilą Kostis, Cajmel oraz Maddinką, które w czasie trwania konkursu opublikowały ok. 40 wpisów na prowadzonych przez nie profilach i blogach co umożliwiło dotarcie do tysięcy odbiorców.

Blogerki przygotowywały propozycje modowe na określone tematy i opracowywały zestawy porad modowych.

W wyniku akcji grupa fanów na Facebooku poszerzyła się o ponad 7 tys. osób, a na NK.pl o ponad 6,5 tysiąca znajomych. Ponad półtora tysiąc osób zaangażowało się w konkurs pt. „Nazwij stylizację”.

Zwyciężczynie konkursu i zaangażowane w kampanię blogerki wzięły udział w finałowej sesji zdjęciowej. Powstałe w ten sposób cinemagraphs, czyli tzw. „ożywione zdjęcia” złożyły się na internetowy album (http://www.pepsi.pl/LekkaChwilaOrzezwienia/), który stanowił podsumowanie akcji i idealnie oddawał charakter nowego produktu.

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek. Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych on-line.

Digital One Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
90-349 Łódź, ul. ks. Tymienieckiego 22/24, tel. 42 677 14 77

info@digitalone.pl

Powrót do archiwum

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.