Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”

Akcja, której osią jest konkurs fotograficzny, rusza dziś i potrwa do końca sierpnia.
Nagrodami są wycieczki, których cel można wybierać z puli najatrakcyjniejszych
miast europejskich: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża, Rzymu. Koncepcja akcji ma charakter globalny - po stronie Digital One leżała
adaptacja na potrzeby polskiego rynku, przygotowanie kreacji do akcji, jej wdrożenie
i przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie towarzyszącej jej kampanii.

Idea konkursu „Pazurki w Wielkim Mieście” oparta jest na wykorzystaniu Instagramu i Facebooka.Nagrodami głównymi są wycieczki dla dwóch osób do jednej z europejskich metropolii, wskazanych przez zwycięzcę konkursu. Można wybierać spośród pięciu miast: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża i Rzymu. Rozdanych zostanie pięć nagród głównych. Nagrodami pocieszenia, dla wyróżnionych, będą zestawy lakierów do paznokci marki Formula X.

By wygrać - uczestniczka (uczestnik) musi zamieścić na Instagramie zdjęcie swojego manicure oddające charakter wybranego miasta, oraz wskazać to miasto według następującej reguły: jeden pomalowany palec na zdjęciu oznacza, że uczestnik wskazuje wycieczkę do Barcelony jako nagrodę główną; dwa palce – Berlin; trzy palce – Paryż; cztery palce – Londyn; pięć palców -  Rzym.

Zdjęcie musi być opatrzone dwoma hashtagami:  #FormulaXpress oraz #SephoraPolska. Zdjęcia z tymi hashtagami, które pozytywnie przejdą moderację, pojawią się w dedykowanej zakładce „FormulaXpress” na profilu Sephora Polska w Facebooku. Opublikowanie zdjęcia w zakładce oznacza, że bierze ono udział w konkursie.

Konkursowi towarzyszyć będzie przygotowana przez Digital One kampania reklamowa, prowadzona przede wszystkim na Facebooku. Konkurs potrwa do końca sierpnia. Lista zwycięzców zostanie opublikowana do 7 września.

Agencja Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r.  przetargu - agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora”  (Sephora the Unique Job Experience -http://www.facebook.com/SephoraTheUniqueJobExperience?fref=ts).

Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 230 tysięcy fanek i fanów (http://www.facebook.com/SephoraPolska), wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora - Blogmakijaz.pl.

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013)  oraz najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody.

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek. Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych on-line.

Digital One Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
90-349 Łódź, ul. ks. Tymienieckiego 22/24, tel. 42 677 14 77

info@digitalone.pl

Powrót do archiwum

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.