Digital One przygotowała dla Plusa wakacyjne serwisy, m.in. Kino Letnie i Przystanek Samsung

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, 4 wakacyjne serwisy
tematyczne: Wakacje, Przystanek Samsung, Wakacyjne Gadżety oraz Kino Letnie. 
Prezentują one szczegółowo ofertę Plusa związaną z wakacjami oraz nietypowe akcje letnie 
w jakie zaangażowana jest marka.

Serwis Kino ( www.plus.pl/kino ), z hasłem przewodnim „Ja+kino letnie”, dedykowany jest projektowi „100 leżaków i ekran”. To kino letnie, które nie po raz pierwszy zawita do Warszawy i Krakowa, a w tym roku także do Chorzowa. Marka Plus jest patronem tego wydarzenia, organizowanego przez Cyfrowy Polsat, FilmBox i Antyradio. Organizatorzy zapewniają ambitny repertuar aż do końca wakacji, 100 leżaków w każdej z lokalizacji i bezpłatny dostęp do Wi-Fi z Internetem LTE. Przed każdym z seansów widzowie mogą brać udział w zabawach i konkursach.
Serwis Wakacyjne Gadżety ( www.plus.pl/wakacyjne-gadzety ) prezentuje ofertę akcesoriów przydatnych na wakacjach (uchwyty samochodowe, ładowarki samochodowe, uchwyty do selfie etc.), które można otrzymać wybierając jeden z telefonów w  ofercie abonamentowej za 69,99 zł.
Serwis Wakacje („Ja+udane wakacje”, www.plus.pl/wakacje ) pełni rolę „koncentratora” dla ofert i akcji promocyjnych marki Plus przygotowanych specjalnie na czas wakacyjny, zwracając uwagę na aplikacje, akcesoria i usługi z oferty Plusa, które mogą być w tym okresie szczególnie przydatne (takie jak: nawigacja samochodowa, aplikacje zapewniające bezpieczeństwo czy specjalne pakiety roamingowe itp.)
Wreszcie serwis Przystanek Samsung ( www.plus.pl/przystanek-samsung ) zachęca do aktywnego wypoczynku nad morzem razem z markami Samsung i Plus. Przystanek Samsung odwiedził już Dębki, a do 23 sierpnia potrwa w Kołobrzegu, zapewniając wypoczywającym w tych miejscowościach szereg atrakcji, m.in. Strefę Plusa ze specjalnymi ofertami, Strefę Fit (atrakcje sportowe), Strefę Kuchenną (warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci), Strefę Gamingu (rywalizacja w grach) oraz Strefę Mistrzów Kodowania (warsztaty programistyczne).
Digital One współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.
Digital One kreuje angażujące platformy komunikacji oraz pomaga adaptować globalne strategie światowych marek do warunków lokalnych. Łączy innowacyjne rozwiązania interaktywne z klasyczną komunikacją marketingową. W ten sposób kształtuje spójny wizerunek marek oraz wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.
KLIENCI: Axa Direct, Estēe Lauder Companies (Bobbi Brown, Clinique, Estēe Lauder, Smashbox), Indesit, Polkomtel (Plus), PepsiCo (Cheetos, Lipton Ice Tea, Mirinda, Pepsi, Pepsi Max, Sunbites), Sephora

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek. Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych on-line.

Digital One Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
90-349 Łódź, ul. ks. Tymienieckiego 22/24, tel. 42 677 14 77

info@digitalone.pl

Powrót do archiwum

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.