Digital One i Sephora ukoronują Królowe z okazji Dnia Matki

Digital One przygotowała dla firmy Sephora Polska aplikację wspierającą działania związane z tegorocznym Dniem Matki. Z aplikacją Queen Mum związany jest konkurs na zaprojektowanie korony dla swojej Mamy, królowej codziennego dnia, prowadzony pod hasłem „Królewskie prezenty dla Jej Wysokości Mamy”.

Nagrodami w konkursie będą m.in. karty upominkowe Sephora, o wartości 400 zł, które będą dostarczane w Dzień Matki do rąk własnych Mam, wraz z pięknymi bukietami kwiatów. By zdobywać nagrody należy polubić profil Sephora Polska w Facebooku ( https://www.facebook.com/SephoraPolska ), a następnie skorzystać z przygotowanej przez Digital One aplikacji QUEEN MUM – a w niej zaprojektować koronę dla swojej Mamy oraz napisać uzasadnienie dlaczego to właśnie Jej się należy. Aplikacja będzie wspierać nową animację w perfumeriach Sephora – Queen Mum, prezentującą ofertę produktową i atrakcje dedykowane Mamom z okazji ich święta, które według Sephora zasługują na królewskie traktowanie i najlepsze prezenty.

Agencja Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r. przetargu - agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora” (Sephora the Unique Job Experience - http://www.facebook.com/SephoraTheUniqueJobExperience?fref=ts).

Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 219 tysięcy fanów (http://www.facebook.com/SephoraPolska), wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora - Blogmakijaz.pl.

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek. Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych on-line.

Digital One Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
90-349 Łódź, ul. ks. Tymienieckiego 22/24, tel. 42 677 14 77

info@digitalone.pl

Powrót do archiwum

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.