Digital One i Sephora ukoronują Królowe z okazji Dnia Matki

Digital One przygotowała dla firmy Sephora Polska aplikację wspierającą działania związane z tegorocznym Dniem Matki. Z aplikacją Queen Mum związany jest konkurs na zaprojektowanie korony dla swojej Mamy, królowej codziennego dnia, prowadzony pod hasłem „Królewskie prezenty dla Jej Wysokości Mamy”.

Metsa Tissue Poland sp. z o. o. wybrała agencję Digital One w przetargu digital na obsługę marek MOLA/TENTO

Agencja Digital One zwyciężyła w przetargu grupy Metsa Tissue na międzynarodową obsługę marek MOLA/TENTO. Umowa o współpracy została podpisana na rok.

Nakręć się na PRZEświęta z Pepsi – Digital One i vlogerzy w akcji dla Pepsi

Pepsi przygotowała świąteczną akcję wizerunkową, skierowaną do tzw. Millenialsów, na którą składają się m.in. promocja konsumencka, konkurs i kampania internetowa - wszystkie elementy poświęcone idei PRZEświąt. Zgodnie z obietnicą marki Pepsi „Te Święta będą PRZE!”, a konsumenci będą mieli okazję zdobyć mnóstwo PRZEprezentów – 50 tysięcy sztuk słuchawek Philips, 150 tys. zestawów Hot Wings i 300 tys. butelek Pepsi. Agencja Digital One odpowiada m.in. za stworzenie idei strategicznej PRZEŚwięta, czy za współpracę z vlogerami. Konkurs dla fanów potrwa do 7 grudnia, a akcja do 15 grudnia.

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.