Digital One przygotowała dla Plusa kilka kampanii digital z siatkarzami w roli głównej

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, kampanie digital z reprezentantami Polski w siatkówce (oraz ich trenerem Stephanem Antigą) w rolach głównych. Wspierają one nową komunikację marki

Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.

Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”

Akcja, której osią jest konkurs fotograficzny, rusza dziś i potrwa do końca sierpnia.
Nagrodami są wycieczki, których cel można wybierać z puli najatrakcyjniejszych
miast europejskich: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża, Rzymu. Koncepcja akcji ma charakter globalny - po stronie Digital One leżała
adaptacja na potrzeby polskiego rynku, przygotowanie kreacji do akcji, jej wdrożenie
i przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie towarzyszącej jej kampanii.

Rejestracja dla dziennikarzy

O DIGITAL ONE

Digital One - strategiczna agencja interaktywna. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów największych marek.

Kluczowe kompetencje to planowanie strategii obecności marek w nowych mediach oraz wspieranie on-line procesów sprzedażowych.